Regulamin sprzedaży sklepu internetowego emideccor.pl
I.Dane ogólne
II.Procedura składania i realizacji zamówień
III.Płatności
IV.Dostawa
V.Gwarancja i Reklamacja
VI.Prawo do odstąpienia od umowy
VII.Obowiązki firmy EmiDeccor „Dekoracje Cukiernicze”
VIII.Prawa i obowiązki Użytkownika
IX.Postanowienia Ogólne
X.Postanowienia końcowe
I. Dane ogólne
- Wstęp
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania ze Sklepu internetowego znajdującego się pod adresem elektronicznego http://www.emideccor.pl lub emideccor.com
- Podstawę prawną niniejszego Regulaminu stanowią w szczególności:
a) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.),
b) Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2013 poz. 1422),
c) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 15, poz. 93 z późn. zm.),
d) Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
- 2 Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższym pojęciom przypisuje się następujące definicje:
- Regulamin- Regulamin sklepu internetowego znajdującego się pod adresem emideccor.pl lub www.emideccor.com
- Dzień roboczy– jest to jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Sprzedawca –Paul Andrzej działając pod firmą EmiDeccor „Dekoracje Cukiernicze”
32-080 Zabierzów
Ul. Topolowa26
NIP 678 122 47 65
REGON 357 465 018
Bank: ING Bank Śląski S.A.
28 1050 1445 1000 0092 5256 6865
Dane kontaktowe:
Te/fax +48 12 285 29 19
Kom. 513 098 670
e-mail: sklep@emideccor.pl
adres sklepu internetowego: www.emideccor.pl lub www.emideccor.com
i umożliwiający kupowanie towarów w Sklepie internetowym, którego jest właścicielem.
- Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem elektronicznym emideccor.pl lub www.emideccor.com, za pośrednictwem którego dokonywana jest sprzedaż Towaru bez jednoczesnej obecności stron przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.
- Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zakupów w Sklepie.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą.
- Towar – rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie
- Zamówienie – procedura prowadząca do zawarcia umowy sprzedaży bez jednoczesnej obecności stron za pomocą Koszyka, poprzedzona wyborem parametrów Towaru, formą płatności oraz dostawy.
- Koszyk – formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienie.
- Rejestracja – czynność polegająca na przesłaniu danych, w tym danych o charakterze osobowym w celu założenia Konta.
- Dane – dane Klienta, w tym, dane o charakterze osobowym przetwarzane w celu realizacji Zamówienia.
- Konto – utworzone po dokonaniu Rejestracji Konto, umożliwiające Klientowi m.in. dokonywanie zakupu Towarów w sposób łatwiejszy i szybszy.
- Cena – cena jednostkowa towaru zamieszczona w opisie Towaru, wyrażona w złotych polskich oraz zawierająca podatek od towarów i usług VAT; Cena nie zawiera Kosztów dostawy.
- Koszty dostawy – koszty dostarczenia Zamówienia, które ponosi Klient.
- Płatność – zapłata należności za złożone Zamówienie, obejmująca Cenę oraz Koszty dostawy, w sposób określony przez Zamawiającego przy składaniu Zamówienia.
- Przelew dedykowany – przelew dokonywany za pośrednictwem serwisu płatności internetowych.
- Dostawca– jest to podmiot, organizacja, który ma za zadanie dotransportować określone Towary odpowiednim odbiorcom, objęty umową zawartą z odbiorcą Towarów.
- Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
- Strony– Sprzedawca i Zamawiający
- Zamawiający– osoba fizyczna (w tym Konsument) bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych.
- Umowa– umowa sprzedaży Towaru oferowanego przez Sprzedawcę, zawierana na odległość, bez jednoczesnej obecności Stron przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.
- 3 Ogólne warunki
- Składanie Zamówień w Sklepie odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego.
- Dla korzystania ze Sklepu niezbędnym jest posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką internetową.
- Przed dokonaniem Rejestracji Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i Załączników stanowiących jego integralną część oraz dokonać ich akceptacji.
- Poprzez złożenie Zamówienia Zamawiający akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wszystkich jego Załączników, stanowiących jego integralną część.
- Klient oświadcza, że poprzez Rejestrację wyraża zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych w zakresie niezbędnym dla korzystania ze Sklepu.
- Klient oświadcza, że poprzez złożenie Zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych w zakresie niezbędnym dla realizacji Zamówienia.
- Zawartość stron Sklepu stanowi własność Sprzedawcy i jest prawnie chroniona.
- Zdjęcia Towarów znajdujących się na stronach Sklepu mają charakter przykładowy i służą wyłącznie ekspozycji.
EmiDeccor „Dekoracje Cukiernicze”
32-080 Zabierzów
Ul. Topolowa26
NIP 678 122 47 65
REGON 357 465 018
Bank: ING Bank Śląski S.A.
28 1050 1445 1000 0092 5256 6865
Dane kontaktowe:
Te/fax +48 12 285 29 19
Kom. 513 098 670
e-mail: sklep@emideccor.pl
adres sklepu internetowego: www.emideccor.pl lub www.emideccor.com
II. Procedura składania i realizacji zamówień
- Zamówienia przyjmowane są:
-telefonicznie tel. +48 12 285 29 19, kom. 513 098 670
-w formie pisemnej faks: +48 12 285 29 19
-poprzez e-mail: sklep@emideccor.pl
-w sklepie internetowym: www.emideccor.pl lub www.emideccor.com
Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę w sklepie internetowym, mailowo i faxem oraz telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Przesyłki kurierskie i paczkomatowe nadajemy od poniedziałku do piątku.
- Standardowo zamówienia są realizowane w ciągu 24 godz. od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy oraz podaniu wszystkich niezbędnych informacji do prawidłowej realizacji zamówienia.
- Sprzedawca realizuje zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienia złożone w dniu roboczym do godziny 19:00 i opłacone są wysyłane następnego dnia za wyjątkiem sobót i niedziel. Zamówienia złożone w soboty oraz niedziele do 17:00 i opłacone są realizowane w poniedziałek. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się dni wolnych od pracy oraz czasu transportu.
- UWAGA: Sprzedawca zastrzega, że w okresach przed świątecznych i komunijnym wysyłka Towaru może wydłużyć się do 48 godzin od otrzymania płatności.
- Firma EmiDeccor prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Polski i UE dla:
– dla osób prywatnych –wystawiamy fakturę uproszczoną
– dla Firm – wystawiamy faktury VAT
- Podany przez Klienta adres e-mail oraz telefon zostanie wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia oraz dokonania opłacenia zamówienia.
- Nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia spowoduje brak możliwości realizacji zamówienia, o zaistniałej sytuacji Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Zamawiający przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia czy wszystkie informacje dotyczące zamawianych Towarów są kompletne i prawidłowo podane.
- Zakupiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany w formularzu zamówień poprzez: In Post-kurier, In Post-Paczki Paczkomatowe
- W przypadku braku zamówionego towaru lub jego części niezwłocznie poinformujemy Zamawiającego telefonicznie o najszybszym terminie realizacji złożonego zamówienia.
III. Płatności
- Płatność za towar może być realizowana poprzez:
- przelewem bankowym
Wszystkie zamówienia z opcją przedpłaty przelewem tradycyjnym, wysyłane są dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym kocie. W przypadku przelewu tradycyjnego czas realizacji przelewu może być wydłużony (zwłaszcza jeśli jest to inny bank niż ING Bank Śląski S.A.).
- online – w przypadku zakupów w sklepie internetowym
Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą, szybki przelew internetowy- za pośrednictwem serwisu PayU
- za pobraniem – dla klientów w Polsce w przypadku wysyłki InPost –Kurier możliwość płacenia u kuriera gotówką lub kartą oraz InPost-Paczki Paczkomatowe możliwość płatności kartą w większości Paczkomatów.
- gotówka – w przypadku odbioru osobistego
DANE DO PRZELEWU:
EmiDeccor
Ul. Topolowa 26
32-080 Zabierzów
Bank: ING Bank Śląski S.A.
28 1050 1445 1000 0092 5256 6865
W tytule przelewu proszę o podanie numeru swojego zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy lub szkody spowodowane opóźnieniami płatności wynikającymi z działań osób trzecich jakimi Użytkownik posługuje się przy realizowaniu płatności, tj.: banków, operatorów telekomunikacyjnych itp.
- Sprzedawca potwierdza otrzymanie płatności przelewem tradycyjnym poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej. Płatność uważa się za dokonaną z chwilą zaksięgowania należnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy. Towar wysyłany jest do Zamawiającego następnego dnia (roboczego) po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Płatność gotówką przy odbiorze Zamówienia:
-przy dostawie za pobraniem Zamawiający dokonuje płatności gotówką bezpośrednio u Dostawcy
-przy odbiorze osobistym Zamawiający dokonuje płatności gotówką w sklepie stacjonarnym/siedzibie Sprzedawcy
IV Dostawa
Zamówiony towar wysyłamy poprzez:
Paczki Paczkomatowe do 25 kg | 9,50 zł – InPost
13,50 zł – InPost z Pobraniem (doręczenie 1-2 dni robocze) |
Przesyłka Kurierska do 30 kg | 13,50 zł – InPost
17,50 zł – InPost z POBRANIEM (doręczenie 1 dzień roboczy) |
Podane ceny są cenami brutto
Przy zakupach za co najmniej 199 zł netto przesyłka jest gratis.
Prosimy o kontakt jeśli mają państwo jakieś pytania odnośnie kosztów wysyłki.
INFORMACJE:
- Sprzedawca nadaje przesyłki Kurierskie i Paczkomatowe w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy oraz podaniu wszystkich niezbędnych informacji do prawidłowej realizacji zamówienia.
- Sprzedawca realizuje zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienia złożone w dniu roboczym do godziny 19:00 i opłacone są wysyłane następnego dnia za wyjątkiem sobót i niedziel. Zamówienia złożone w soboty oraz niedziele do 17:00 i opłacone są realizowane w poniedziałek. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się dni wolnych od pracy oraz czasu transportu.
- UWAGA: Sprzedawca zastrzega, że w okresach przed świątecznych i komunijnym wysyłka Towaru może wydłużyć się do 48 godzin od otrzymania płatności.
- Sprzedawca wysyła towary za pośrednictwem: firmy kurierskiej InPost
- Zamawiający przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia czy wszystkie informacje dotyczące zamawianych Towarów są kompletne i prawidłowo podane.
- W razie niedopłaty za koszty przesyłki przez Zamawiającego, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o konieczności uzupełnieniu różnicy. W takim wypadku przesyłka zostanie doręczona Zamawiającemu z opóźnieniem, nie z winy Sprzedawcy.
- Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu płatności i dostawy.
- Osobisty odbiór towaru w sklepie stacjonarnym/siedzibie Sprzedawcy jest możliwy po uzyskaniu potwierdzenia dostępności zamówionych Towarów, w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach otwarcia sklepu to jest od godz. 8:00 do godz. 16:00.
- 10.Jeśli termin dostawy jest szczególny lub pilny, Zamawiający winien wskazać te informację w UWAGACH w formularzy zamówienia na stronie Sklepu. Sprzedawca dołoży w miarę możliwości wszelkiej staranności do sprostania tym szczególnym wymaganiom. Zamawiający zostanie poinformowany mailowo w terminie 24 godz. od dnia złożenia zamówienia, o możliwości lub braku możliwości realizacji zamówienia w terminie pilnym
- Wszystkie paczki są ubezpieczone
- Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-17:00 –
Uwaga! Sprzedawca zaleca wskazanie przez Zamawiającego jako adresu dostawy- miejsca w którym w tym czasie planują Państwo przebywa, można podać adres miejsca pracy (ważne aby wpisać nazwę firmy !)
13.Po nadaniu paczki Sprzedawca poinformuje e-mailowo Zamawiającego o numerze listu przewozowego.
- Jeśli wciągu 24 lub 48 godzin (24 h lub 48 h w zależności od wybranej formy dostawy) od daty wysyłki (nadania) towaru, nie otrzymali Państwo przesyłki kurierskiej lub Paczkomatowej prosimy o kontakt z firmą kurierską InPost lub naszym biurem 513 098 670. Kontakt z naszym biurem w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.
Firma EmiDeccor dokłada wszystkich starań aby produkty docierały do Państwa w idealnym stanie i jakości.
1) Firma InPost informacje:
- Możliwość płacenia u kuriera KARTĄ lub GOTÓWKĄ za przesyłki POBRANIOWE
- Możliwa dostawa w Soboty (+18,50 zł brutto do podstawowej ceny przesyłki)
- Dwie próby doręczenia przesyłki kurierskiej.
- Możliwość płacenia kartą płatniczą w większości Paczkomatów za przesyłki pobraniowe
- Gdy otrzymujecie SMS-a z informacją o możliwości odbioru przesyłki z Paczkomatu, macie 48 godzin (dwa dni) na odebranie paczki, po czym kurier wyciąga ją z maszyny i zawozi do najbliższego oddziału, skąd możecie ją odebrać przez kolejne 3 dni robocze
- Przesyłki do 25- 30kg
WAŻNE LINKI:
Lokalizator przesyłek :
https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke?parcel=
Znajdz punkt InPost
https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost
Dodatkowe informacje:
- Kiedy mogę oczekiwać paczki ?
- Przesyłki kurierskie doręczane są w ciągu 48 godzin od daty wysyłki (nadania), w godzinach od 7:30 do 17:00 W przypadku opóźnienia (więcej niż 24-48godz. Od daty wysyłki) bardzo proszę o odnotowanie tego faktu na liście przewozowym i zgłoszenie tego telefonicznie lub w inny sposób do firmy EmiDeccor .
- Co należy zrobić przy odbiorze przesyłkę?
W obecności kuriera:
- sprawdzić czy przesyłka nie nosi znamion uszkodzenia
- w przypadku pobrania zapłacić należność
- podpisać odbiór przesyłki na liście przewozowym dopisując datę i godzinę doręczenia
W obecności kuriera lub po jego odejściu :
- niezwłocznie rozpakować przesyłkę i sprawdzić zawartość: stan doręczenia i jakość, asortyment i ilość zgodnie z fakturą lub paragonem
- Co zrobić kiedy przesyłka jest uszkodzona?
- Klient ma czas do 7 dni na złożenie reklamacji jednak zalecamy złożenia jej niezwłocznie.
- Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia takiej paczki:
-wpisać na liście przewozowym „odmowa z powodu widocznych uszkodzeń zewnętrznych przesyłki” dodając datę i godzinę oraz czytelny podpis
– Podpisać odbiór na liście przewozowym (ewentualnie uiścić kwotę pobrania) i w obecności kuriera rozpakować przesyłkę. W tym przypadku kurier ma obowiązek poczekać, aż odbiorca rozpakuje i sprawdzi zawartość przesyłki (nie dłużej niż 10 minut – DOTYCZY TYLKO PRZESYŁE POBRANIOWYCH !)
-w przypadku kiedy jednak zawartość przesyłki jest uszkodzona należy wraz z kurierem spisać protokół szkody. Kurier ma obowiązek pomóc odbiorcy w napisaniu protokołu oraz ma obowiązek podpisać taki protokół
-kopię protokołu prosimy odesłać na adres firmy EmiDeccor .
- Odbierający ma prawo przyjąć warunkowo przesyłkę pomimo widocznych uszkodzeń zewnętrznych gdy zawartość nie uległa uszkodzeniu:
- Co się stanie kiedy kurier nie zastanie odbiorcy?
- kurier ma obowiązek pozostawić pierwsze awizo z numerem kontaktowym telefonu do siebie lub do magazynu.
- Po pierwszej próbie doręczenia kurier ma obowiązek ponownie przyjechać z przesyłką nie później niż w 48godz.. Jeżeli kurier ponownie nie zastanie odbiorcy ma obowiązek pozostawić drugie awizo z numerem kontaktowym i adresem magazynu w którym przesyłka będzie oczekiwać na osobisty odbiór przez 7 dni roboczych.
- Po upływie 7 dni przesyłka zostanie odesłana na adres firmy EmiDeccor.
- Spisałem protokół – co dalej?
W przypadku stwierdzenia szkody w przesyłce należy wnieść pisemną reklamację. Przypominamy, że spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej!
- Co się stanie gdy odbiorca nie ma pieniędzy na pobranie?
- Odbiorca może ZAPŁACIĆ KARTĄ lub ustalić inny termin ponownego doręczenia przesyłki z kurierem przy uwzględnieniu jego możliwości terminowych, UWAGA bez podpisywania listu przewozowego (podpisana przesyłka może być odesłana z powrotem do nadawcy!) -Kurier ma obowiązek ponownie przyjechać z przesyłką nie później niż w 48 godzin od pierwszej próby doręczenia.
- Czy mogę zamówić dostawę paczki w innych godzinach?
- Klient może zaznaczyć w formularzu zamówienia inną godzinę doręczenia niż standardowo.
- Koszty takiej przesyłki ulega zwiększeniu według cennika firmy kurierskiej!
- Czy mogę zamówić dostawę paczki w SOBOTĘ ?
- Tak, Firma InPost-Kurier dostarcza przesyłki w Soboty, (dopłata + 18,50 zł brutto do ceny przesyłki podstawowej.
V. Zwrot i Reklamacje
- Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Towarów bez wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady (rękojmia)zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by wszystkie reklamacje rozstrzygać z korzyścią dla Klienta a sposób postępowania reklamacyjnego uzgadniany był z Klientem indywidualnie.
- Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy w następujący sposób: Listownie na adres:
EmiDeccor Dekoracje Cukiernicze
32-080 Zabierzów
Ul. Topolowa26
Dane kontaktowe:
Te/fax +48 12 285 29 19
Kom. 513 098 670
e-mail: sklep@emideccor.p
–Drogą elektroniczną na adres: e-mail: sklep@emideccor.pl
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
- Produkty uszkodzone w transporcie są wymieniane na nowe na koszt firmy Sprzedawcy pod warunkiem zgłoszenia i zwrotu towaru uszkodzonego pod adres korespondencyjny firmy EmiDeccor w ciągu 14 dni.
- Koszty przesłania Państwu wymienionego towaru pokrywa firma EmiDeccor .
- Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania w obecności (kuriera).
- W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności Dostawcy sporządzić protokół szkody.
- Klient po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera doręczającego, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Podstawą do przyjęcia reklamacji przez InPost-Kurier dotyczącej uszkodzeń mechanicznych będzie spisanie wraz z kurierem doręczającym protokołu reklamacyjnego. Uszkodzony towar należy odesłać wraz z kopią protokołu na adres korespondencyjny Sprzedawcy
- W przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności
- W sytuacji gdy towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki istnieje możliwość jego wymiany pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty i kompletny, posiadający metki i opakowanie firmowe. Towar należy odesłać na adres Sprzedawcy.
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
12.Ewentualne różnice w wyglądzie zamówionego towaru personalizowanego (wykonanego na indywidualne zamówienie) z otrzymanym , będące wynikiem niewłaściwego ustawienia parametrów technicznych monitora Klienta nie stanowią podstaw do reklamacji czy zwrotu towaru. W szczególności dotyczy to odcieni kolorystycznych jeżeli oparto je wyłącznie na wizualizacji komputerowej.
Uwaga: – zwrot nie dotyczy produktów personalizowanych, wykonywanych na indywidualne zamówienie.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by wszystkie reklamacje rozstrzygać z korzyścią dla Klienta w sposób uzgodniony z Klientem. Jednak zgodnie z prawem Klienta będącym konsumentem ma również możliwość skorzystania z sądowego, jak i pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. sposobów rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: uokik.gov.pl, w zakładce -KONSUMENCI „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
- Sprzedawca wyłącza całkowicie rękojmie dla firm.
VI.Prawo do odstąpienia od umowy
ADRES DO ZWROTU:
EmiDeccor Dekoracje Cukiernicze
Topolowa 26
32-080 Zabierzów
Dane kontaktowe:
Te/fax +48 12 285 29 19
Kom. 513 098 670
e-mail: sklep@emideccor.pl
UWAGA:
A) Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne(przepis ustawy)
B) Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zamawiania produktów o cechach spersonalizowanych, wyprodukowanych według specyfikacji kupującego.
Więcej na temat praw konsumentów w zakresie odstąpienia od umowy można przeczytać na stronie UOKiK.
http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, mają Państwo obowiązek poinformować nas na adres mailowy: sklep@emideccor.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres; EmiDeccor Dekoracje Cukiernicze , 32-080 Zabierzów, ul. Topolowa 26 lub faksem +48 12 285 29 19 lub pocztą elektroniczną).
- Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj: Oświadczenia.doc
- Moment odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu płatność za towar oraz koszt pierwotnej wysyłki – Uwaga (najniższy koszt w/g cennika sprzedawcy).
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku zwrotu towaru, w sytuacji gdy nastąpiła już zapłata za towar, pieniądze zostaną zwrócone przez firmę EmiDeccor w ciągu 14 dni przelewem bankowym na podany przez zamawiającego rachunek bankowy wraz z przynależnymi do zwracanego towaru kosztami pierwotnej przesyłki – Uwaga (najniższy koszt w/g cennika sprzedawcy).
- Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony, powodując tym samym obniżenie wartości produktu. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta. http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/
- Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu fabrycznym, nie noszące znamion używania lub uszkodzenia w wyniku użytkowania.
- Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży.
- Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- Zwracany towar należy zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku stwierdzenia śladów używania lub zniszczenia towaru.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na zwrot kosztów przesyłki zwrotnej, wynikających z odstąpienia od umowy. Koszt odesłania towaru łącznie z kosztami dodatkowymi takimi jak: opakowanie, nadanie, zabezpieczenie ponosi kupując
- Nie przyjmuje przesyłek za pobraniem
- Zgodnie z przepisami, Kupujący nie będący Konsumentem (osobą prywatną) nie ma prawa zwrotu zakupionego towary bez podania przyczyny jakkolwiek może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty zakupu w przypadkach uzasadnionych (np. uszkodzenia fabrycznego). Kupujący pokrywa koszty odesłania zakupu. Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu fabrycznym, nie noszące znamion używania lub uszkodzenia w wyniku użytkowania. Dokument zakupu jest korygowany o wartość zakupionego i zwróconego towaru. Firma EmiDeccor zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku stwierdzenia śladów używania lub zniszczenia towaru.
VII.Obowiązki firmy EmiDeccor „Dekoracje Cukiernicze”
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem zapewnienia prawidłowego świadczenia Usługi.
- Sprzedawca zobowiązuje się do nieudostępniania danych identyfikacyjnych Użytkownika osobom trzecim za wyjątkiem przypadków określonych przepisami prawa
VIII.Prawa i Obowiązki Użytkownika
- Zamawiający uprawniony jest do korzystania ze sklepu internetowego pl w sposób zgodny z obowiązującym prawem, w poszanowaniu praw własności intelektualnej.
- Zakazane jest korzystanie ze sklepu internetowegopl w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
- Wpisów i Komentarzy, które zawierają zwroty lub określenia powszechnie uznawane za wulgarne (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.) lub zwroty lub określenia powszechnie uznawane za obraźliwe lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich, niezgodne z obowiązującym prawem, oraz takie które mają charakter reklamy, kryptoreklamy, product placementu,
- Zamawiający korzystając z mechanizmu formularza umożliwiający zamieszczenie Wpisu lub Komentarza oświadcza, że posiada uprawnienia i zgody niezbędne do zamieszczenia Wpisów i Komentarzy w sposób zgodny z prawem w szczególności z wyłączeniem naruszenia praw osób trzecich.
- Zamawiający ponoszą całkowitą odpowiedzialność za wprowadzane przez siebie treści jak i szkody powstałe w wyniku ich zachowania niezgodnego z powyższymi zastrzeżeniami, w szczególności po otrzymaniu wiarygodnego lub urzędowego zgłoszenia co do bezprawności publikowanych przez Użytkownika Komentarzy lub Wpisów w trybie i na warunkach ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U.z roku 2002, Nr 144, poz.1204 z poz. zm.).
IX. Postanowienia Ogólne
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie do świadczenia Usług, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Poprzez fakt korzystania ze sklepu internetowego pl. Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia oraz zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.
- Regulamin określa ogólne warunki świadczenia Usług, ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego pl i zakres odpowiedzialności sklepu internetowego emideccor.pl
X.Postanowienia Końcowe
- Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Użytkownika poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony na której Regulamin został udostępniony.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo umieszczania treści reklamowych na stronach sklepu internetowegopl w formach stosowanych w Internecie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnego dokonywania zmian i modyfikacji Regulaminu.
- Korzystanie przez Użytkownika ze sklepu internetowegopl po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację.