I. Zwrot i Reklamacji
- Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Towarów bez wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady (rękojmia)zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by wszystkie reklamacje rozstrzygać z korzyścią dla Klienta a sposób postępowania reklamacyjnego uzgadniany był z Klientem indywidualnie.
- Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy w następujący sposób Listownie na adres:
EmiDeccor Dekoracje Cukiernicze
32-080 Zabierzów
Ul. Topolowa26
Dane kontaktowe:
Te/fax +48 12 285 29 19
Kom. 513 098 670
e-mail: sklep@emideccor.pl
–Drogą elektroniczną na adres: e-mail: sklep@emideccor.pl
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
- Produkty uszkodzone w transporcie są wymieniane na nowe na koszt firmy Sprzedawcy pod warunkiem zgłoszenia i zwrotu towaru uszkodzonego pod adres korespondencyjny firmy EmiDeccor w ciągu 14 dni.
- Koszty przesłania Państwu wymienionego towaru pokrywa firma EmiDeccor .
- Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania w obecności (kuriera).
- W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności Dostawcy sporządzić protokół szkody.
- Klient po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera doręczającego, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Podstawą do przyjęcia reklamacji przez Pocztex 48 lub InPost-Kurier dotyczącej uszkodzeń mechanicznych będzie spisanie wraz z kurierem doręczającym protokołu reklamacyjnego. Uszkodzony towar należy odesłać wraz z kopią protokołu na adres korespondencyjny Sprzedawcy 10.
- W przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- W sytuacji gdy towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki istnieje możliwość jego wymiany pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty i kompletny, posiadający metki i opakowanie firmowe. Towar należy odesłać na adres Sprzedawcy.
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
12.Ewentualne różnice w wyglądzie zamówionego towaru personalizowanego (wykonanego na indywidualne zamówienie) z otrzymanym , będące wynikiem niewłaściwego ustawienia parametrów technicznych monitora Klienta nie stanowią podstaw do reklamacji czy zwrotu towaru. W szczególności dotyczy to odcieni kolorystycznych jeżeli oparto je wyłącznie na wizualizacji komputerowej.
Uwaga: – zwrot nie dotyczy produktów personalizowanych, wykonywanych na indywidualne zamówienie.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by wszystkie reklamacje rozstrzygać z korzyścią dla Klienta w sposób uzgodniony z Klientem. Jednak zgodnie z prawem Klienta będącym konsumentem ma również możliwość skorzystania z sądowego, jak i pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. sposobów rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: uokik.gov.pl, w zakładce -KONSUMENCI „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
- Sprzedawca wyłącza całkowicie rękojmie dla firm.
II. Prawo do odstąpienia od umowy
ADRES DO ZWROTU:
EmiDeccor Dekoracje Cukiernicze
Topolowa 26
32-080 Zabierzów
Dane kontaktowe:
Te/fax +48 12 285 29 19
Kom. 513 098 670
e-mail: sklep@emideccor.pl
UWAGA:
A) Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne(przepis ustawy)
B) Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zamawiania produktów o cechach spersonalizowanych, wyprodukowanych według specyfikacji kupującego.
Więcej na temat praw konsumentów w zakresie odstąpienia od umowy można przeczytać na stronie UOKiK.
http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, mają Państwo obowiązek poinformować nas na adres mailowy: sklep@emideccor.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres; EmiDeccor Dekoracje Cukiernicze , 32-080 Zabierzów, ul. Topolowa 26 lub faksem +48 12 285 29 19 lub pocztą elektroniczną).
- Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj: Oświadczenia.doc
- Moment odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu płatność za towar oraz koszt pierwotnej wysyłki – Uwaga (najniższy koszt w/g cennika sprzedawcy).
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku zwrotu towaru, w sytuacji gdy nastąpiła już zapłata za towar, pieniądze zostaną zwrócone przez firmę EmiDeccor w ciągu 14 dni przelewem bankowym na podany przez zamawiającego rachunek bankowy wraz z przynależnymi do zwracanego towaru kosztami pierwotnej przesyłki – Uwaga (najniższy koszt w/g cennika sprzedawcy).
- Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony, powodując tym samym obniżenie wartości produktu. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta. http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/
- Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu fabrycznym, nie noszące znamion używania lub uszkodzenia w wyniku użytkowania.
- Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży.
- Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- Zwracany towar należy zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku stwierdzenia śladów używania lub zniszczenia towaru.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na zwrot kosztów przesyłki zwrotnej, wynikających z odstąpienia od umowy. Koszt odesłania towaru łącznie z kosztami dodatkowymi takimi jak: opakowanie, nadanie, zabezpieczenie ponosi kupujący.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
17.Zgodnie z przepisami, Kupujący nie będący Konsumentem (osobą prywatną) nie ma prawa zwrotu zakupionego towary bez podania przyczyny jakkolwiek może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty zakupu w przypadkach uzasadnionych (np. uszkodzenia fabrycznego). Kupujący pokrywa koszty odesłania zakupu. Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu fabrycznym, nie noszące znamion używania lub uszkodzenia w wyniku użytkowania. Dokument zakupu jest korygowany o wartość zakupionego i zwróconego towaru. Firma EmiDeccor zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku stwierdzenia śladów używania lub zniszczenia towaru.
Pobierz plik – Zgłoszenie reklamacyjne
Pobierz plik – Odstąpienie od umowy